• Pytania i odpowiedzi

* Jak mogę złożyć zamówienie ?
- zamówienia można składać w formie telefonicznej, mailowej, oraz bezpośrednio na stronie www.kamas.com.pl (zalecane)

* Czy wystawiacie Faktury Vat ?
- tak, wystawiamy Faktury Vat 23%


* Jakie są dostępne sposoby płatności ?
- sposoby płatności są opisane na stronie -> kliknij


* Czy wysyłacie paczki za pobraniem ? 
- tak, ale może się zdarzyć, że opcja ta będzie niedostępna - w takiej sytuacji prosimy o kontakt z nami


* Jak długo trwa realizacja zamówienia ?
- realizacja trwa od 1 do 3 dni roboczych
W praktyce wygląda to tak, że w przypadku złożenia zamówienia do godziny 13.00 paczka powinna wyjść jeszcze w tym samym dniu.


* Czy jest możliwość dokonania zwrotu zakupionych przedmiotów?
- tak, kupujący ma 14 dni na zwrot towaru bez konieczności podania przyczyny. Należy jednak pamiętać, że zwrócone przedmioty nie mogą posiadać żadnych śladów użytkowania (rys, otarć, uszkodzonych opakowań) i muszą być zapakowane w oryginalne pudełka.


* Czy posiadacie również w sprzedaży inne przedmioty, które nie są wystawione w sklepie www ?
- tak - w naszej ofercie posiadamy praktycznie wszystkie modele. W takim przypadku prosimy o wiadomość z zapytaniem, sprawdzimy dostępność i przygotujemy konkurencyjną ofertę.


* Czy w razie problemów z podłączeniem i konfiguracją systemu możliwa jest pomoc ?
- tak, oczywiście. W razie potrzeby nasi wyspecjalizowani technicy pomogą zdalnie skonfigurować system.
[dotyczy to klientów, którzy kupili u nas sprzęt, w innym przypadku usługa ta będzie odpłatna, cena ustalana indywidualnie]